Johanna å Agnes

En liten uppdatering om vad som händer och inte har hänt i våra liv. Det mesta kretsar dock runt våran minsta och allra käraste familjemedlem och yrväder Agnes som är drygt 1 år gammal.

tisdag 8 maj 2007

Nytt försök!

Hola alla vänner!

Efter månaders av frustration att noggsidan är segare än segast så har jag bestämt mig för att pröva något nytt! Det kan inte bli sämre iaf! Ni som använder nogg vet nog vad jag pratar om! Så nu får vi se om jag är mer nöjd med denna sida eller om jag återgår till noggen så småningom...time will tell! Hoppas i alla fall att ni fortsätter att hälsa på mig här inne.

Måste kolla om jag fixar att lägga in en bild. Det får bli en på min älskling, endast 3 veckor gammal här:



Kraaaam på er!

4 kommentarer:

Klockan 9 maj 2007 kl. 12:03 , Blogger Unknown sa...

Det här blir ju bra! Det har varit grymt segt att komma in på nogg-sidan må jag säga. Och nu kan jag dessutom lägga till dig i min rrs-läsare så detta blev super :-D

 
Klockan 9 maj 2007 kl. 20:07 , Anonymous Anonym sa...

Jag hade då också tänkt byta blogg.. JEeeesus vad segt det är med nogg. Min kompis Tessie kör också med denna sida, kanske man ska testa!? Allt är bra annars, håller på att skaffa mig en ny digitalkamera, en liten kompakt, den jaghar idag fullkommligt älskar jag, men jag är rädd att den ska gå sönder (vi har ju även undervattenskamera till den) så jag skulle vilja ha en ny som man inte behöver vara såå rädd om =) Köpte nyaste Nikon Collpix S500, och trodde det skulle vara drömmen, men jag är lite besviken på bildkvaliten...jag är jättekräsen och vill ha superskarpa bilder! och denna kamera verkar fokusera lite på vad den vill.. GRRR, så i morgon bär det av till affären igen för att byta till något förhoppningsvis bättre bildkvalite.
Vad har ni för kamera idag? Tar den superskarpa bilder ända ut i kanterna??
Guuud vad jag skrev på nu, hoppas allt får plats =)
KRAAAAM!!!//Nattie

 
Klockan 9 maj 2007 kl. 21:10 , Blogger Johanna sa...

Linda A...trots några problem så är jag hittills jättenöjd!

Natti...hörru du får nog jobba lite hårdare om du ska fylla ut allt utrymme :)! Gillar långa inlägg!

 
Klockan 10 maj 2007 kl. 07:18 , Anonymous Anonym sa...

Halloj!
Såg att du bytt bloggsida. Var då genast tvungen att gå in på den nya bloggen ock kolla.. Har haft ett par tuffa nätter med Iza, försöker få henne att sluta amma på natten. Skulle tagit tag i detta för länge sedan, men har liksom dragit på det. Nu har hon dessutom fått en otäck hosta som är värst på nätterna. Tur att man kan ta sig en lur på dagen, det är värre för J som måste gå till jobbet.. Sköt om er! Kram Anna

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida