Johanna å Agnes

En liten uppdatering om vad som händer och inte har hänt i våra liv. Det mesta kretsar dock runt våran minsta och allra käraste familjemedlem och yrväder Agnes som är drygt 1 år gammal.

onsdag 9 maj 2007

Tantträff!

Om man nu kan räkna mig och Sandra som tanter förstås! Jag bjöd mamma, mormor, svärmor Agneta och Sandra på surströmming ikväll! Gottigottgott!!! Jimmy som är i Linköping på utbildning och kommer hem i natt var mindre nöjd..."va fan, måste ni jämt käka suring hos oss"! Och hur gott nu än surströmming må vara så lämnar den en mindre rolig odör efter sig. Så nu har jag försökt eliminera doften som hittat ut till husets alla skrymslen. Vädring och doftljus för fulla muggar och jag tyckte mig ha lyckats ganska bra. Tills jag skulle lägga Agnes på övervåningen...för shit vad det stank där uppe! Nåja, det får det vara värt för en utsökt middag!

7 kommentarer:

Klockan 9 maj 2007 kl. 22:22 , Blogger Unknown sa...

Alltså... jag fattar bara inte hur man kan äta något som lukar så fansansfullt äckligt! ;-)

 
Klockan 10 maj 2007 kl. 19:08 , Anonymous Anonym sa...

Är det här man skriver när man skriver till dig? Nåväl, idag har jag bytt in kameran!! Och fick testa en annan faktiskt, en Sony. Och den verkar faktiskt mycket bättre! Och det kunde man inte tro om Sony vill jag säga... Ska testa att fota runt lite ikväll så får vi se, men hittills verkar den kanon. Dock inte lika snabb som Nikon va med det kan jag leva med om det levererar bättre bilder =)
Tänkte ta med mig systemkameran upp på midsommar, så kan vi byta erfarenheter (läs - jag testar det du har lärt dig) Vad skulle man göra utan en kamera??! Nä nu fyllde jag upp alla raderan här igen, KRAAAM!!/Nattie

 
Klockan 10 maj 2007 kl. 19:21 , Anonymous Anonym sa...

Den är skitskum det här sidan ju!
Allting är ju en enda röra ju..
Tack för en trevlig kväll iaf. Både jag och Anja rapade surströmming så det luktade nog inte så gott här heller. Jerry ska nog vara glad att han var borta!
/ sandra

 
Klockan 10 maj 2007 kl. 19:22 , Anonymous Anonym sa...

Oj, såg just vilka fina formuleringar jag hade. Högsta betyg!

 
Klockan 10 maj 2007 kl. 20:43 , Blogger Johanna sa...

Linda...så du menar att du inte äter suring! Vad är du för norrlänning ;)?

Vadå röra? Rörigt är när Anja dragit fram efter golven :)!!! Finns ju ingen gästbok här så ni får skriva precis som ni gör nu...duktigt tjejjer!

Kul med ny kamera natti! Ja jag är ju inte någon expert på systemkameran ännu. Jobbar på det!

 
Klockan 10 maj 2007 kl. 20:47 , Anonymous Anonym sa...

Jaså, du sitter o ugglar framför datorn din j-kla nogg-svikare! =)
Finns ju inga roliga smileys!!!!! Men fotona på Agnes är ju superba som vanligt! Duktigt jobbat, miss Photo! Själv blir det till att köpa sig en ny kamera när jag kommer hem...Nu lånar jag Mammas när jag är här. Ha det gott vännen!
Kram från Skåne

 
Klockan 10 maj 2007 kl. 20:55 , Blogger Johanna sa...

Linda J...kul att du oxå hittat hit! Jag saknar oxå smileysarna kan jag lova! Får använda dem flitigt i era gästböcker istället! Hoppas du har det gött i Skåne!

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida