Johanna å Agnes

En liten uppdatering om vad som händer och inte har hänt i våra liv. Det mesta kretsar dock runt våran minsta och allra käraste familjemedlem och yrväder Agnes som är drygt 1 år gammal.

torsdag 10 maj 2007

Träningsläger

Ibland får jag sota för att jag lever tillsammans med en yrkesmilitär! Som ikväll till exempel. Vi håller på att förbereda inför kommande renovering så 3 rum ska tömmas helt. Han far fram som en ångvält och dirigerar hej vilt vad jag ska göra. Svetten lackar! Vi har nu fyllt massvis med sopsäckar med grejer som ska slängas.
Men vars fan kommer alla prylar ifrån? Har ju nyligen stoltserat med att jag blivit så duktig på att slänga saker men det får jag surt äta upp. Vad har jag tänkt med allt jag sparat???

Nu är det i alla fall soffläge som gäller för en helt slut tjej!

tjingeling!

2 kommentarer:

Klockan 10 maj 2007 kl. 23:19 , Anonymous Anonym sa...

Jo, nu har jag hittat till din nya sida! Har hunnit kolla igenom alla kläder, men har inte provat alla ännu. Bara ett par jeans som var jättesnygga, ett linne och en rosa tröja. Ska prova resten också vid tillfälle. TACK så mycket för min nya garderob!! =)

Ska maila över bilden till dig. Du ska få ordna bilder till mig också. Har en önskelista. =) Jag var fräck nog att skicka upp våran brevlåda till dig. Hoppas det är okej att du kluddar dit våra namn på den.... Kan i så fall höras om vad som ska stå på den. Kram!

 
Klockan 11 maj 2007 kl. 05:59 , Anonymous Anonym sa...

Vad hette den kameran, minns du det? Nattie

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida