Johanna å Agnes

En liten uppdatering om vad som händer och inte har hänt i våra liv. Det mesta kretsar dock runt våran minsta och allra käraste familjemedlem och yrväder Agnes som är drygt 1 år gammal.

fredag 11 maj 2007

Fredag!!!

Träningslägret har fortsatt även under denna dag! Min räddning var nog att jag fick smita iväg mitt på dagen för att jobba eftermiddag. Jag blir helt matt av att vara i all röra. Har lite svårt för det pedant som jag är. Men detta måste bli gjort nu så det är bara att bita ihop!!! JAg får tänka på hur fint det kommer att bli när vi är klara. För gudarna vet hur mycket jag ändå längtat efter det här.

Jag och Jimmy har ofta olika uppfattningar i hur saker och ting ska vara här hemma vilket ibland kan leda till rätt heta diskussioner. För ni som inte vet så har han en järnvilja utan guds nåd och har han bestämt sig för något så är det bara så. Både på gott och ont för ibland visar det sig att han faktiskt har rätt och ibland tvärtom. Den senaste diskussionen vann jag. Det rörde sig om våran tv-möbel som jag bara haaaatar och vill bli av med. Tänker att det är ett gyllene tillfälle nu när vi rensar. Han anser att det inte är ngt fel på den och grämer sig i hur mycket vi betalade för den (för typ 100 år sedan). Sagt o gjort så har han nu insett att jag nog har rätt...det skulle bli bättre med en ny och vi är faktiskt eniga om vilken det blir. Kors i taket!








På bilden så skymtar ni våran "fina" men snart slängda tv-möbel!






TREVLIG HELG PÅ ER!!! (min helg kommer att spenderas på jobbet)

3 kommentarer:

Klockan 12 maj 2007 kl. 12:12 , Anonymous Anonym sa...

Inte behöver ni då renovera för vår skull så att det är fint när vi kommer på besök.. ;) Jag veeet hur det känns att bo i all röra, det är en mardröm! Hoppas ni får en trevlig kväll! Själv ska jag hem till en kompis på tjejmiddag, grillning och viin! Tjiha!
KRAAAAAM och pussa Agnes och hälsa Jimpan!//Nattie

 
Klockan 12 maj 2007 kl. 15:21 , Blogger Johanna sa...

Nattie...det är klart att det är för eran skull. Har ju hört att det är bara det bästa som duger åt kräsna stockholmare (å då ska du se vrålåket som du å Anders ska få bo i!!!).

 
Klockan 14 maj 2007 kl. 09:43 , Anonymous Anonym sa...

Snygga soffor ni har!! Tycker mig känna igen de... Här är det förkylt och hostigt, Iza har varit sjuk i ett par dagar nu. Nätterna är jobbiga, men på dagarna är det full fart! Ha de bra! Kram

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida