Johanna å Agnes

En liten uppdatering om vad som händer och inte har hänt i våra liv. Det mesta kretsar dock runt våran minsta och allra käraste familjemedlem och yrväder Agnes som är drygt 1 år gammal.

söndag 13 maj 2007

Jobbarhelg

Denna helg har varit riktigt lugn. Har ju jobbat hela helgen och då hinns inte så mycket annat med. Igår så var jag med och arrangerade en (barn)klädbytardag här i byn. Den blev ingen större succé, vilket vi hade på känn. Den krockade nämligen bland annat med en vårmässa som nästan alla skulle på plus att det hade brustit lite i annonseringen Men men, vi ska köra en sådan dag till hösten och då ska vi vara noga med att kolla upp innan att det inte krockar med något annat som drar folk den dagen. Man lär av sina misstag.


Efter jobbet igår stannade jag en kortis på byagården där vi ordnat schlager- och pubkväll. Där var det betydligt bättre uppslutning än på dagen tack o lov. Det är första pubkvällen vi kör där så det kändes lite spännande. Missen med den var att det krockade med två jättestora fester som var i Byske. Så med tanke på det så var vi mer än nöjda!


Agnes känns det som jag knappt träffat i helgen. Igår var hon sovandes med sin pappa på dagen och hos min mamma på kvällen och natten. Idag har hon varit hos sin farmor. Stackars barn som får flänga runt så! Men shit vad jag har längtat efter henne! Tur att jag är ledig imorgon och kan mysa med henne hela dagen.



1 kommentarer:

Klockan 14 maj 2007 kl. 11:09 , Anonymous Anonym sa...

Hej brudar!! Har nu försökt att komma in på din sida genom att gå den lätta vägen o klicka på din adress som du skrivit i min gästbok. Hade dock ingen framgång...men nu är jag här. Stackars dig som inte har någon tv...nu vill jag dock veta planerna för nedanvåningen i detlaj...Vad händer??!!
Puss o kram från gräddhyllan =)

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida