Johanna å Agnes

En liten uppdatering om vad som händer och inte har hänt i våra liv. Det mesta kretsar dock runt våran minsta och allra käraste familjemedlem och yrväder Agnes som är drygt 1 år gammal.

söndag 27 maj 2007

Lurendrejeriboken is back!

Jag tror jag får hjärnsläpp snart!!! Vad tror ni jag fick med posten i fredags...jo en faktura på SJUHUNDRA kronor från Goboken. Alltså jag tror jag dör snart! För ni missat det så har jag haft en del bekymmer med denna "underbara" bokklubb. De har nu fakturerat mig för 2 böcker som jag skickat tillbaks för typ en evighet sedan plus en fin förseningsavgift som plåster på såret! Dessutom var den ena boken som jag nu enligt dom ska betala en bok som jag aldrig fått. Ni minns att jag fick en finsk visbok, det är den som de egentligen skulle ha skickat som jag fått räkning på nu. Ojojoj, stackars den telefonist som svarar när jag ringer dem på tisdag!!!

Ja helgen som var den kom o passerade lika snabbt! Helt otrolig vad tiden går när man är ledig! Det är så mycket man vill hinna med så schemat blir lätt fullspäckat! Jag har iaf hunnit med lite fix i rabatterna och med blommorna. Jag planterade och min lilla "hjälpreda" drog upp dem så fint. Igår var jag och några tjejkompisar ner på premiären av våran sommarkrog. Det blev en riktigt kul kväll!

Sen så har vi även hunnit med att fira Sandra som fyllde år igår...hipp, hipp hurra för dig!

Ikväll när jag var på steppen så blev jag tillfrågad om jag vill vara med i en "uppvisningsgrupp" som de har. Det innebär att vi övar in ett pass som sedan ska visas upp på sommarmarknaden samt på campingen. Hmmmm, första tanken NEEEEJ, men efter övertalning så har jag iaf gått med på att öva med dem åsså får jag känna hur det känns längre fram. Det är väldigt mycket snurrar och armar så man lär väll få en blackout när det väl gäller. Fick pröva på att köra det ikv. Nåja, den som lever får se hur jag gör.


Nu är det dusch och sängen som gäller...en ny arbetsvecka väntar!

1 kommentarer:

Klockan 28 maj 2007 kl. 11:06 , Anonymous Anonym sa...

Hej bruden!
Ännu en ny jobbvecka...för DIG!!
Ringde er igår kväll...pratade med Jimpa i 20 minuter så nu är jag uppdaterad om senaste nytt. Men du kan ju gärna ringa någon dag om du har tråkigt. Kram kram // backy

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida