Johanna å Agnes

En liten uppdatering om vad som händer och inte har hänt i våra liv. Det mesta kretsar dock runt våran minsta och allra käraste familjemedlem och yrväder Agnes som är drygt 1 år gammal.

tisdag 15 maj 2007

I´m a ninja!

Eller nästan iaf! För ni som inte vet vad en ninja är så ska jag förklara. Tradera, nätauktionen, som många av er känner till är alltså grejer som säljs av privatpersoner. De bestämmer hur länge varan ska ligga ute till försäljning. När man lägger in ett bud bara sekunderna innan auktionen går ut så kallas man en ninja. Hur som hellst så hittade jag en tröja till Agnes som jag bestämde mig för att jag bara skulle ha...nästan till vilket pris som hellst. Många grejjer som jag budat på har jag förlorat pga att någon ninja varit ute i sista sekund och bjudit över mig så jag förlorat med typ en krona. Det är inte alltid jag kommer ihåg när de går ut och hinner vara med. Iom jag nu skulle ha denna tröja så satt jag där minuten före auktionen gick ut, beredd på att lägga motbud vilket jag slapp. Så nu är jag lyckligt ägare till en jättefin sprillans ny tröja som jag fick för halva butikspris...inte helt fel!







I love tradera!

Nattinatti på er!

3 kommentarer:

Klockan 16 maj 2007 kl. 07:11 , Blogger Unknown sa...

Vilken fin tröja!!!

Ninjor är jobbiga, jag har förlorat hur många budgivningar som helst tack vare dem :-)

 
Klockan 16 maj 2007 kl. 08:08 , Anonymous Anonym sa...

Visst är tadera underbart :) Har precis sålt tre grejjer och väntar på att den fjärde auktionen ska gå ut!! ;) Jag kan tänka mig att det är toppen att köpa barnkläder! Och oanvänt! kan det bli bättre? Hihih /Nattie

 
Klockan 16 maj 2007 kl. 09:06 , Anonymous Anonym sa...

HEEEJ! Angående tapeterna i "vårt" rum så har jag hittat några på flugger...kostar endast 2000 kr rullen men visst unnar ni väl oss det =)
Du kan ju alltid försöka sälja spegelväggen på tradera...den blir nog lättsåld =)
Nej, nu ska vi bege oss ut i solskenet. Puss o kram
PS. Lilly vill leka med Agnes NU!!!!

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida