Johanna å Agnes

En liten uppdatering om vad som händer och inte har hänt i våra liv. Det mesta kretsar dock runt våran minsta och allra käraste familjemedlem och yrväder Agnes som är drygt 1 år gammal.

tisdag 22 maj 2007

Lite fränt!!!




Jimmy åkte på övning idag och blev hämtad av helikopter här hemma imorse. Tyvärr inte på gräsmattan till min stora besvikelse, de ville inte blåsa bort grannarna. Så det blev en liten bit från vårat hus istället. Självklart så följde jag med med kameran i högsta hugg...

2 kommentarer:

Klockan 22 maj 2007 kl. 11:44 , Anonymous Anonym sa...

Jag stod och vinkade på bron senare när han flög över mantelgatan, men jag tror nog inte att han såg mig....
Tror du man nånsin skall få en sådan eskort till jobbet nån gång? Jag är något avundsjuk!
/sandra

 
Klockan 22 maj 2007 kl. 13:38 , Anonymous Anonym sa...

Helikopter till jobbe´nä, här får man vara glad om man får plats på pendeln...
Jag har knappt fotat nått med systemkameran, fy skäms! Min kompis ska gifta sig nu i juni och vill att jag fotar så att det är väl bara att sätta igång och öva =) Jag lämnade ju tillbaka lilla digitalkameran jag köpte, den Sony´n. Den var ännu sämre än Nikon, så nu vet jag inte hur jag ska göra, kanske bli det nya Nikon iallfall.. hehe.. Den var sjukt snabb på fotandet faktiskt!
Vi får se.. ska glutta runt lite mer...
KRAM Nattie

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida