Johanna å Agnes

En liten uppdatering om vad som händer och inte har hänt i våra liv. Det mesta kretsar dock runt våran minsta och allra käraste familjemedlem och yrväder Agnes som är drygt 1 år gammal.

onsdag 23 maj 2007

En riktigt härlig vårdag!

Nu börjar det kännas att det snart är sommar! Idag har det varit jätteskönt ute. Björkarna börjar ta fart nu och man ser i allas rabatter att det börjar hända grejer. Skulle ha jobbat må, ti och ons men är mammaledig pga Jimmys övning som han är på. Inte helt fel att pricka av sådana här fina dagar :)! Jobbar img men som tur är så ställer mamma upp och tar Agnes eftersom Jimmy inte kommer hem förrän på fredag. Så hon får sova över där tills han kommer hem för jag jobbar fredag oxå. Tackar gudarna igen att vi har folk så nära som jämt ställer upp när vi behöver hjälp!

Jag fick ett uppdrag av Jimmy innan han åkte. Det var att slipa fönstrerna i vårat renoveringskaos. Och det kan jag för er som inte vet säga att det är inte gjort på en handvändning. Har ju dessutom bara tid när Agnes sover för det är inte så krypvänligt på "golven" (läs plankorna) som jag balanserar på. Idag fick jag sliphjälp av Sandra så vi slipade så mycket vi bara hann medans flickorna sov. Sen tog vi en lång o härlig prommis i det fina vädret. Sol, ärade sol...välkommen tillbaka!!!

1 kommentarer:

Klockan 24 maj 2007 kl. 11:00 , Anonymous Anonym sa...

Klart att jag förstod att du skämtade...tyckte ändå att det var kul att få med dig på en bild. När jag satt o kollade bland mina foton så insåg jag att du hållt dig borta från att fastna på bild. Är det medvetet eller är jag en usel fotograf?????
Nej, nu ska jag ringa dig o se om de e hemma. Kram kram
Linda J

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida