Johanna å Agnes

En liten uppdatering om vad som händer och inte har hänt i våra liv. Det mesta kretsar dock runt våran minsta och allra käraste familjemedlem och yrväder Agnes som är drygt 1 år gammal.

torsdag 31 maj 2007

SOMMAR!





Ja då var mina 2 dagars ledighet slut! Jag har hunnit med riktigt mycket när jag tänker efter. Igår så var några kompisar och deras barn hit. Vi grillade lunch tillsammans å hade jättetrevligt. Lite synd var bara att det blåste lite för mycket, men maten var god o alla barnen var jättenöjda med våran utflykt.

Idag har vi haft sommar! Riktigt, riktigt nice väder! Så härligt att tom kjolen å linnena åkte fram imorse. Jag tog Agnes o åkte in till Byske tidigt idag, det är ju babysång som alltid på torsdagar på öppna förskolan. Tyvärr så var den inställd idag så det blev bara lek på schemat! Sen vi kom hem därifrån så har jag fixat lunch till grabbarna, städat hela neder- å övervåningen, dammtorkat, planterat uteblommorna, vattnat alla blommor, fixat middag, gått långprommis först m thällo och senare med mamma på kvällen. Så nu börjar jag känna mig en aningens trött. Har en tvätt i maskin som vill hängas upp innan sängen kallar!

tjing tjing :)

2 kommentarer:

Klockan 1 juni 2007 kl. 11:43 , Anonymous Anonym sa...

Hej bruttan! Här kommer en kram från blåsiga stockholm...ni verkar ju ha finaste vädret i hela landet. Tråkigt för sally o jerry att de fick vara här i detta tråkvädret. Jobbar du idag?? Ringde er nyss...
Lilly sover o norrläningarna är i centrum så här är ju hur lugnt som helst hemma. Kram Linda J

 
Klockan 1 juni 2007 kl. 19:33 , Anonymous Anonym sa...

Hallå! Har just läst vad du hunnit med på din lediga dag.. Fy! Får mig att känna mig som den mest ineffektiva människan i Sverige! Ha ha! Det där är vad jag hinner med på en vecka ungefär.. Du har inte lust att skicka ner lite norrländsk energi till Stoccolmo. kram på er! Anna

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida