Johanna å Agnes

En liten uppdatering om vad som händer och inte har hänt i våra liv. Det mesta kretsar dock runt våran minsta och allra käraste familjemedlem och yrväder Agnes som är drygt 1 år gammal.

onsdag 6 juni 2007

Ajajaj!

Igår brände jag mig...big time! Får väll skylla mig själv lite då jag spenderar HELA dagen ute i gassande sol utan en gnutta solskyddsfaktor på mig. Men straffet kom som på beställning, kunde knappt sova i natt för att jag hade så j*kla ont i huden...usch! I morgon så är jag ledig och då blir det Agnes solkräm med faktor 40 som gäller för min del!!!



Vi hade massa småttingar på besök igår. Sammanlagt 7 barn som var (mer eller mindre) badsugna. Det var en fröjd att se dem plaska i polen. Vi åt lunch tillsammans och bara njöt av det fina sommarvädret.



På aftonen tog vi båten ut till en kompis sommarstuga där vi åt å drack gott. En kanonkväll!

5 kommentarer:

Klockan 6 juni 2007 kl. 23:20 , Anonymous Anonym sa...

Oj, har du gjort en Therese?! =) Nu får du känna hur det känns att vara jag på sommaren.... =)) Jag var faktiskt duktig idag och använde mkt solskyddsfaktor, så jag har inte bränt mig än. *nöjd* Vad härligt med en liten pool hemma! Kan tänka mig att Agnes älskar den! Funderar på att skaffa en sån till hundarna.

Wow, vilken golfrunda du har gjort!! Då vet jag vad vi INTE ska göra när ni kommer hit. =) Var det på campingen ni spelade?

KRAM!

 
Klockan 7 juni 2007 kl. 07:09 , Blogger Unknown sa...

Nämen! Så du ser ut! Jag är dock likadan... glömmer bort att solen är så stark och har aldrig solkräm på mig. Däremot smörjer jag in barnen som besatt.

 
Klockan 7 juni 2007 kl. 08:03 , Anonymous Anonym sa...

Jag har alltid svårt att använda solskydd i Sverige, man är bra korkad när man tror att solen inte tar lika bra här som utomlands. Halva gänget på Gålö brände sig igår! Men du tar nog priset hahah!
JA! Snart så är det inte längre frid i Byske, då kommer vi 08 upp! Ska bli så jättekul!! Ha en skön dag! KRAM Nattie

 
Klockan 8 juni 2007 kl. 10:12 , Anonymous Anonym sa...

Hej! Vi hade det superbra på Öland, synd bara att tiden går fort och att det är så fruktansvärt långt bort!
Det svider av att bara titta på bilden av dina axlar! Har själv lyckats hyfsat bra att inte bränna mig, men det brukar alltid bli minst en gång/sommar. Jag va in på apoteket igår för att köpa solskyddsfaktor till Maja, men jag höll på att bli galen. Råkade fråga om man kunde ha det på en 10-månaders..."vi rekomenderar inte... bla bla... skugga... kläder... bla bla" Hon sa samma sak säkert 6 gånger! Sen blev jag less och sa att jag hade en äldre på 2½ år, tog flaskan och gick och betalade!
Ha det bra i solen! ;)

Kram

 
Klockan 8 juni 2007 kl. 11:19 , Anonymous Anonym sa...

HALLÅÅÅÅÅÅ! Du jobbar o jobbar...men verkar ju inte ha det alltför slitsamt. Spela golf på arbetstid...lyxlirare där! Har precis surrat i telefon med mannen din. Jag höll ju på att tappa talförmågan när någon plötsligt svarade hemma hos er. Det är man ju inte så bortskämd med =)
Jag ville bara kolla om vi ska boka in ngn vecka i sommar då det passar att vi dyker upp hos er..
Och så är det ju alltid kul att snicksnacka lite med dig...
Pussa blivande 1-åringen från oss...så ses vi snart. Kram Linda J

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida