Johanna å Agnes

En liten uppdatering om vad som händer och inte har hänt i våra liv. Det mesta kretsar dock runt våran minsta och allra käraste familjemedlem och yrväder Agnes som är drygt 1 år gammal.

söndag 3 juni 2007

PREMIÄRDOPPET


Idag har det varit riktig högsommarvärme. I Skellefteå där jag jobbar så var det dryga 25 plusgrader i skuggan!!! Årets garanterat varmaste dag hittills...PHU säger jag bara! Var ute o gick mitt på dagen men det var som att knalla runt i en bastu! Man är inte härdad för sådan värme ännu. Sen så hör ju till saken att jag har lite svårt för när det blir så här varmt.
När jag kom hem vid middagstid så fick Agnes ta sig ett dopp i polen ute. Det blev som väntat en riktig succé hos mitt lilla blötdjur. Hon fick tjoa runt i polen medans vi fixade grillningen av lax som vi åt till middag. Img så väntar jobb men jag har en fin vecka framför mig...en hel del ledigt så nu är det bara att hålla tummarna att vädret håller i sig!
Nej är det step-up på schemat...ha det gott alla vänner!

1 kommentarer:

Klockan 4 juni 2007 kl. 09:10 , Anonymous Anonym sa...

Inte alls så farligt bakis faktiskt =) Igår var jag vi ut med Anders föräldrars båt hela dagen! Så skönt att verkligen utnyttja de fina dagarna!
Hoppas allt är bra med er!
KRAM Nattie

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida