Johanna å Agnes

En liten uppdatering om vad som händer och inte har hänt i våra liv. Det mesta kretsar dock runt våran minsta och allra käraste familjemedlem och yrväder Agnes som är drygt 1 år gammal.

tisdag 26 juni 2007

Finally...

...så har jag införskaffat mig en ny mobil. Jag har pratat om det länge men aldrig fått tummen ur. Nu kan jag äntligen poppa musik när jag är ute o prommenixar, slipper tänka på att fylla på kontantkortet i tid och otid och förhoppningsvis slippa ladda den var och varannan dag som jag fick göra med min gamla skrutt. Mobilen som jag hade var ett panikköp då jag stod helt utan för att min ännu äldre telefon havererade. Det blev en modell mindre bra som jag aldrig varit nöjd med.
Så nu kära vänner så är det bara att ni som inte har telia-abbonemang byter till det...för då ringer jag gratis :)!!!


20 kommentarer:

Klockan 26 juni 2007 kl. 21:39 , Anonymous Anonym sa...

Ååå, vad bra att du har skaffat ny mobil!! Det är väl en sån modell som svarar när man ringer.... ;)

Fråga din arbetskamrat om dom har nån rolig lydnadstävling i augusti. =)

Kram!

 
Klockan 26 juni 2007 kl. 22:09 , Anonymous Anonym sa...

Har du inget annat för dig än att skriva i tid och otid vad du gör? Vems bekräftelse vill du ha?
Snacka om att slösa bort livet.

 
Klockan 26 juni 2007 kl. 23:29 , Anonymous Anonym sa...

Matilda är död...du som sa att du brydde dig...

 
Klockan 27 juni 2007 kl. 06:35 , Blogger Unknown sa...

Jag har nästan en likadan! Walkmanphone är riktigt bra! Jag lyssnar mycket på ljudböcker i min mobil.

Och vem i hela friden är du "anonyme" som skriver sådana korkade saker?

 
Klockan 27 juni 2007 kl. 08:06 , Anonymous Anonym sa...

Schysst mobil!!
Vad är det för en typ som varit inne o skrivit här?????
Bry dig inte om det! Kram Linda J

 
Klockan 27 juni 2007 kl. 09:35 , Blogger Johanna sa...

Folk verkar inte ha bättre för sig!!! Du Linda A har väll oxå erfarat det?

 
Klockan 27 juni 2007 kl. 09:37 , Blogger Johanna sa...

Anonym...

Hmmm, kan jag påverka om Matilda skulle dö eller inte??? Saknar tyvär den kompetensen!!!

Som du säger Linda J...inget att bry sig om en knäppskalles åsikter!

 
Klockan 27 juni 2007 kl. 11:19 , Anonymous Anonym sa...

du har då sannerligen inte kompetens att stava rätt i alla fall. du sa att du var inne varenda dag och läste om henne så då kanske du borde ha nämnt henne när hon gick bort. Men du är väl en så "upptagen" människa att du inte har tid, en riktig fröken duktig.

 
Klockan 27 juni 2007 kl. 12:07 , Anonymous Anonym sa...

Amen allvarligt?! Vem är det som skriver sådana här saker? Dumt är det iallafall!
Nattie

 
Klockan 27 juni 2007 kl. 12:13 , Blogger Johanna sa...

Anonym... jag missar kanske på stavning ibland men blandar aldrig små och stora bokstäver som vissa andra! Du ifrågasätter hur jag kan skriva här i tid och otid samt babblar om att jag på detta sätt slösar bort livet. Skrattretande med tanke på att det kommer från någon som verkar fördriva dagarna med att svamla på folks bloggar. Snacka om att måsta ha ett trist liv!!! Angående min blogg så skriver jag den bland annat för att mina långväga vänner och släktingar som vi inte träffar så ofta ska få en hint om vad som händer i vårat liv. Bloggandet tar cirka 10 minuter/dag, inte värst tidsödslande enligt mig! Fast egentligen så tycker jag inte att du har med mig, min blogg och mitt liv att göra! Men du verkar ha brist på kompisar och då är det svårt att förstå mitt resonemang.

Kom tillbaka när du har vettigare saker att komma med!

 
Klockan 27 juni 2007 kl. 13:03 , Anonymous Anonym sa...

Oj där fick jag så jag teg. Undrar hur många som egentligen är intresserade av ditt så kallade liv och att du städar och bakar och allt vad du nu gör. Vem bryr sig. Skriv nåt vettigt istället. Och det verkar mest handla om dig och inte din unge.

 
Klockan 27 juni 2007 kl. 14:02 , Blogger Johanna sa...

anonym...ja du tycks ju sannerligen intressera dig eftersom du engagerar dig så hårt i min sida! Och ja, sidan handlar om mig så det är inte så konstigt att jag skriver om just mig! Hm, bakar???
Jag vet att mina vänner uppskattar min blogg till skillnad från dig! Så därför behöver du inte ödsla mer tid på min enligt dig "meningslösa" blogg!

 
Klockan 27 juni 2007 kl. 17:49 , Anonymous Anonym sa...

Du är säkert lika falsk som när du gick i skolan...

 
Klockan 27 juni 2007 kl. 18:37 , Anonymous Anonym sa...

Johanna...ta inte åt dig av all skit denna personen skriver om dig. Och om det är någon som du känner sen tidigare så är det bra tur att du slipper vara vän med denna bittra människa och man kan ju lätt säga att det är denna personen som är falsk med tanke på att den inte ens vågar skriva vem det är.
Kram Linda J

 
Klockan 27 juni 2007 kl. 20:41 , Blogger Johanna sa...

Anonym...falsk??? Frågar du mina närmaste vänner i skolan så håller de nog säkerligen inte med på den punkten! Så då antar jag att du inte hörde till den kretsen! Men du verkar vara en riktig fegis som inte vågar skriva under med ditt riktiga namn! Och man kan ju undra varför...kanske för att allt du säger är en ren o skär lögn! Jag kan börja lyssna på ditt skitsnack när du vågar avslöja vem du är. Tills dess så passerar allt du säger lika snabbt som jag läser det!

Linda J...ja sådana knäppskallar till "vänner" skippar jag gärna!!!

 
Klockan 27 juni 2007 kl. 23:20 , Anonymous Anonym sa...

Vilken spännande debatt det var här då! Istället för att kolla på Jerry Springer kan man ju läsa här istället. =) Det är ju inte så svårt att gissa vem denna patetiska människa är, eller hur? Det är bara att strunta i såna dumma, avundsjuka kommentarer. Och förresten, Johanna är jätteduktig på att baka & städa!! =) Kram!

 
Klockan 28 juni 2007 kl. 14:02 , Anonymous Anonym sa...

Hej!
Vilket pucko du har fått på halsen!! Att folk inte har bättre saker för sig att göra!? Jag tycker i alla fall att det är kul att se vad du och the family har för sig! Kram Theres

 
Klockan 28 juni 2007 kl. 16:14 , Blogger Johanna sa...

tezz...ja visst har jag trevliga "vänner"!!!

 
Klockan 28 juni 2007 kl. 18:00 , Anonymous Anonym sa...

Fan Johanna...du måste ha slagit rekord i kommentarer på detta inlägget!!
Ikväll blir det hyrfilm med popcorn...tjingeling Linda J

 
Klockan 28 juni 2007 kl. 21:59 , Blogger jenny78 sa...

Hej igen!
Först och främst gud så irrieterande att folk som inte har med en att göra ska lägga sig i och kommentera. Har precis som du bloggen för att släkt och vänner ska kunna ta del av barnen osv. Och andra läser väl om de är intresserade...

Jag bor utanför Uppsala idag. Köpte hus i början av året och lägger mycket tanke och planering tilll hur jag vill inreda. Tyvärr är ju inte plånboken så stor när man är föräldraledig så det går inte så snabbt framåt som jag skulle önska... Men med tiden så ska det nog bli som vi vill ha det. Man får börja med att byta tapeter o sånt som inte är så kostsamt.

Jag jobbar som förskollärare på en förskola i Uppsala. Jag har liksom fortsatt på den där BF-biten =) Men jag trivs bra med det!

Har varit 2 veckor i Skellefteå nu och flyger hem imorron igen. Mamma kom förbi då jag satt på nätet och sa att hon gått skola med en Inger Långdal i Byske. Nån släkt till dig kanske?
Ha en fortsatt skön sommar!

Kram Jenny

http://husetochbarnen.blogg.se

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida