Johanna å Agnes

En liten uppdatering om vad som händer och inte har hänt i våra liv. Det mesta kretsar dock runt våran minsta och allra käraste familjemedlem och yrväder Agnes som är drygt 1 år gammal.

tisdag 12 juni 2007

Lilla Matilda

Varje dag så är jag inne och läser på en blogg om världens sötaste tjej, Matilda 8 år. En tjej som jag aldrig träffat men vars livsöde berört mig så otroligt. Hon fick diagnosen hjärntumör för ett par år sedan och nu har det gått så långt att hon endast har dagar, timmar, ja kanske bara endast minuter kvar att leva. Hennes familj berättar så ärligt o öppenhjärtat om vad som händer och sker samt hur de upplever varje dag och man blir alldeles tagen av deras styrka!!!

Man får perspektiv på saker och ting, som att till exempel aldrig ta något eller någon förgiven samt att uppskatta det man har. Vi lever i nuet och vet aldrig vad som händer imorgon!

Så därför kramar jag om min familj lite extra varje kväll!

http://hem.passagen.se/dummapricken/

5 kommentarer:

Klockan 13 juni 2007 kl. 14:53 , Anonymous Anonym sa...

Jag har varit in och läst om Matilda idag... Rysningarna och tårarna har avlöst varandra. Vilket fruktansvärt livsöde för en liten tjej. Det är som du säger att man nog ska krama sin familj lite extra på kvällen och leva i nuet.

 
Klockan 13 juni 2007 kl. 20:40 , Anonymous Anonym sa...

Tja!
Här kommer vår drinkbeställning...
Jag o Polle ska ha...
1 låda (24st) starobrno premium på flaska, 33 cl
3 aqua tini melon rush (1787)
3 twisted peach-passion (1805)
3 xide pine-citrus (1785)
3 cid red mango (1823)

Anna o Marklund ska ha...
30 st heiniken burk
6 aqua tini lime
1 flaska masi, vitt vin

Jag vet ej artikelnummer på allt =(

Puss o kram - ses på stan =)

 
Klockan 13 juni 2007 kl. 20:47 , Anonymous Anonym sa...

men va tusan, jag var minsann inte så duktig att jag skrev artiklennr =( nattie

 
Klockan 14 juni 2007 kl. 08:17 , Anonymous Anonym sa...

Nu har jag mailat över en ny lista på vår drinkbeställning innehållandes artikelnummer =) Så det underlättar för dig som ska beställa. KRAM Nattie

 
Klockan 16 juni 2007 kl. 10:39 , Anonymous Anonym sa...

Gick in och försökte läsa om den där Matilda men det gååår bara inte, jag klarar inte av sånt!
Och tandgnisslingen sen... ja, man har sån lust att bara skrika att han ska sluta! Får hoppas att jag ska slippa det sen när jag kommer tillbaka..

/sandra

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida