Johanna å Agnes

En liten uppdatering om vad som händer och inte har hänt i våra liv. Det mesta kretsar dock runt våran minsta och allra käraste familjemedlem och yrväder Agnes som är drygt 1 år gammal.

onsdag 20 juni 2007

Midsommar

För mig så kommer midsommar alltid att vara speciell. Detta är på grund av att jag fick min lilla plutta då. På midsommardagen förra året så låg jag, helt omtumlad och obeskrivligt lycklig, med ett litet nyfött barn i mina armar. Jag tycker att detta år har gått så ruskigt snabbt samtidigt som det känns som det var år sedan jag gick med magen i vädret. Nu i helgen fyller Agnes alltså 1 år och är inte längre en bebis utan en liten tjej med vilja och en underbar personlighet!

Denna bild togs på midsommarafton ifjol, ungefär 10 timmar innan de första värkarna drog igång. Detta blev en av de absolut sista bilderna på kulan. Det lustiga var att min svärmor som tog bilden sa att denna bild var den sista bilden på min mage för hon anade att det var förlossning på g snart. Hon fick rätt!

5 kommentarer:

Klockan 21 juni 2007 kl. 15:25 , Anonymous Anonym sa...

Hej!
Vill bara önska er en trevlig midsommar! Vi ska åka till Ljusterö till Theres mamma och hennes man. Vi blir ett gäng som firar och sover kvar där. Sedan drar vi hem på lördagen. Det blir sedvanligt midsommarfirande först och grillning på kvällen. Ska bli skoj! Tänk att Agnes fyller ett år! Helt otroligt vad fort tiden går! GRATTIS AGNES i förskott från alla oss! kramar Anna, Jimmy o Izabella

 
Klockan 21 juni 2007 kl. 23:11 , Anonymous Anonym sa...

Vi har inte heller förstått att Malte är borta. Det kommer nog att bli jobbigt nästa fredag när jag ska åka och hämta honom.... =(

Hoppas ni får en jättetrevlig midsommar! KRAM!

 
Klockan 25 juni 2007 kl. 07:56 , Anonymous Anonym sa...

Tack för en härligt midsommarhelg!! =) Nu råder det lugnt i Båtvik igen = haha!! Kram Nattie

 
Klockan 25 juni 2007 kl. 14:23 , Anonymous Anonym sa...

Hej! Hade ju tänkt skriva igår men det bidde inte, så jag gör det idag i stället... Ett stort GRATTIS Agnes på 1 års dagen! Kramar Theres och Maja

 
Klockan 25 juni 2007 kl. 17:29 , Anonymous Anonym sa...

Hej där!
Satt och tittade på en av mina kompisars blogg och hittade så en länk till dig. När jag så såg att det var en Skellefte-tjej läste jag vidare. Vi gick nog paralellklass på gymnasiet om jag inte minns fel. Grattis till er lilla tjej som nu blivit året!
Själv har jag två härliga tjejer här hemma och ett ganska nyköpt hus att pyssla om.
Ha det bäst!

Kram Jenny

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida