Johanna å Agnes

En liten uppdatering om vad som händer och inte har hänt i våra liv. Det mesta kretsar dock runt våran minsta och allra käraste familjemedlem och yrväder Agnes som är drygt 1 år gammal.

måndag 11 juni 2007

Gubben i lådan

Ja de är för roliga de små liven! Igår satt jag vid köksbordet och bläddrade i en tidning. Vände mig om för att kolla vad Agnes hade för sig och vad får jag se...två fötter uppstickandes ur lekkorgen. Förmodligen skulle hon väll sträcka sig efter något som låg längst ner och tippade över. Men fast var hon, inte ett ljud, och kom ingenstans!

5 kommentarer:

Klockan 12 juni 2007 kl. 06:42 , Blogger Unknown sa...

Hahaha! Vilken rolig bild! Det roligaste är nästan att du sprang och hämtade kameran innan du hjälpte henne upp... ;-)

 
Klockan 12 juni 2007 kl. 07:06 , Blogger Johanna sa...

Hade turen att ha kameran typ 2 cm ifrån mig när det hände.

 
Klockan 12 juni 2007 kl. 09:29 , Anonymous Anonym sa...

Vilken gullig bild =)
Jag har mailat dig! KRAM Nattie

 
Klockan 12 juni 2007 kl. 21:03 , Anonymous Anonym sa...

Tja!
Hörde av Nattie av man kunde göra drickabeställning av er...hör av mig igen imorgon när jag pratat med Anna o marklund oxå.
Kram Linda J

 
Klockan 13 juni 2007 kl. 19:15 , Blogger Pia sa...

Haha! Ser bara för roligt ut med fötterna som sticker upp ur korgen! :D

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida