Johanna å Agnes

En liten uppdatering om vad som händer och inte har hänt i våra liv. Det mesta kretsar dock runt våran minsta och allra käraste familjemedlem och yrväder Agnes som är drygt 1 år gammal.

söndag 12 augusti 2007

Fullspäckad helg!

I fredags så kom brudarna (o Bollans lille Oscar) hit enligt planerat. Vi käkade surströmming (megamumsigt), snackade massa skit, drack gott och avslutade i badtunnan där jag hade brassat på lite för mycket ved (hot, hot). Kanontrevlig kväll som alltid i dessa tjejers sällskap. När hälften av brudarna åkt hem så åkte spelen fram och med Linda som en av deltagarna så får man sig måååånga goda skratt. Jimpan var utskickad (rättare sagt...han lämnade väldigt frivilligt huset när han visste vilket kackel som väntade) men kom hem vid tolvsnåret och gjorde hampa till alla.

På lördagen så kom Ida m karl och barn och Sarah även hon med karl och Einar hit för grillning. Kanoooongott käk och jag åt så mycket att jag blev tvungen att ta av mig jeansen. Även denna kväll eldades det i badtunnan och då till en mycket mer behaglig temperatur.
Även lille Einargubben fick ta sig ett dopp i tunnan innan han däckade i sackon.



Tröööött kille!

Nu är gästrummet helt klart...yeeeees! Tapeter, lister, golv, möbler o gardiner är finally på plats. Nu är det bara lite att sätta upp på väggarna kvar men det får vänta ett tag då jag inte är 100 på exakt vad jag vill ha där. Blev jättenöjd med resultatet! Imorgon så tapetseras det allra sista, bl a fondväggen i vardagsrummet, åååå vad spännande! Tänk om jag inte alls blir nöjd med resultatet.


Imorgon så åker Jimpa till Norge på utbildning så då blir jag gräsänka. Men inte alltför länge för på tisdag så kommer ju min kompis Anna från Stockholm och hennes dotter hit. Å vad jag längtar, har ju inte träffat dem sedan nyår. Så mina tummar hålls för att det blir strålande väder kommande vecka så att vi kan hitta på massa skoj!


Trevlig ny vecka alla vänner!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida