Johanna å Agnes

En liten uppdatering om vad som händer och inte har hänt i våra liv. Det mesta kretsar dock runt våran minsta och allra käraste familjemedlem och yrväder Agnes som är drygt 1 år gammal.

måndag 16 juli 2007

Busy dag

Idag så har jag varit in till stan o shoppat. Tapeter stod överst på listan. Jag var lite orolig att jag skulle bli supervelig när jag väl var i affären - vilket inte är helt otypiskt mig - men det tog mig inte många minuter att välja vilka det skulle bli och jag känner mig verkligen jättenöjd!!! Det första jag såg när jag kom in i färgaffären var en vägg upptapetserad men världens finaste mörkröda tapet med stora blommor i. Men Jimmys ord gjorde sig påminda..."du får fria händer men kom för guds skull INTE hem med några röda tapeter"!!! Så de var bara att glömma! Jag har valt en mönstrad tapet som vi endast ska sätta upp 2 vådor av i ett hörn i sovrummet och resten enfärgade och det ska bli spännande att se hur det kommer att bli. Jag försöker tänka på att välja tapeter som ska hålla i länge, för det lär nog dröja innan det nya tapeter kommer upp. Så jag kör på jordnära färger förutom på 2 väggar, men de kan man ju tapetsera över om men blir less på dem i framtiden.




Agnes i renoveringskaoset

Sen så var jag och hämtade ut ettårsbilderna idag och de blev mycket bättre än jag kunnat föreställa mig! Nu blir det bara problem att välja ut 8 av de 69 bilderna som ska i albumet. Jag o Jimmy är dock väldigt överens om ett par bilder.


Hon är för rolig Agnes. Hon har blivit jätteduktig på att vissla! När hon var liten så visslade hon en hel del men det var inte medvetet, nu gör hon det på kommando! Så här söt ser hon ut när hon visslar en truddilutt:


Nä nu ska jag gå o fortsätta slita tapet!

Tjing tjing

1 kommentarer:

Klockan 17 juli 2007 kl. 08:15 , Blogger Nhalie sa...

Vad gullig hon e Agnes när hon visslar! Väntar med spänning på vad det blev för tapeter!! KRAM

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida