Johanna å Agnes

En liten uppdatering om vad som händer och inte har hänt i våra liv. Det mesta kretsar dock runt våran minsta och allra käraste familjemedlem och yrväder Agnes som är drygt 1 år gammal.

tisdag 7 augusti 2007

Sol, sol, sol

Nu börjar man ju bli lite bortskämd här uppe i norr...2 hela dagars kanonväder! Cheeeesus! Dagen har som igår spenderats på plajjan och vattnet var alldeles ljummet - supernice! Kan dock förtälja att natten till idag var mindre rolig pga mina sönderbrända lår. Hade duktigt ont och vaknade varje gång jag la mig på sidan. Så idag blev det kjol plus spf 40 för min del men trots det så känner jag mig som kräftan vi åt i lördags just nu ;)!

Efter dagens beachbesök så grillade Jag, Jimpa, min kompis Ida, hennes 2 pojkar, Sandra o Anja hamburgare hemma hos oss. Och jag kan gladeligen berätta för alla som tycker att jag plåtar mkt att jag hittat min överman...Ida tog FEMHUNDRASEXTIOÅTTA bilder under förmiddagen. Det ni!

Annars rullar allt på här hemma. Jag har bara knappt 2 veckor semester kvar innan jobbet kallar men det känns faktiskt inte alltför tungt för jag jobbar bara ynka 2 veckor tills min mammaledighet fortsätter igen. Och då har vi ju bland annat en kommande utlandssemester som väntar.

3 kommentarer:

Klockan 7 augusti 2007 kl. 21:31 , Blogger Linda J sa...

Hallå beachbrudar!! Även vi har haft kanonväder de senaste dagarna så det har blivit playan för hela slanten.
Jag tror att vi har glömt en vit sladd i ert kök till vår barnvakt...har du lust att kolla??
Kram kram

 
Klockan 8 augusti 2007 kl. 22:53 , Blogger Linda J sa...

TJA! haft en bra dag??
Nu har meandi-kläderna kommit på hemsidan...massor av snygg! Kram

 
Klockan 9 augusti 2007 kl. 17:14 , Blogger Emma sa...

Hej! Tack själv! Det var jättegott med kräftor och riktigt nice i badet! Ni är dom första som har haft en bra temp i badtunnan hittills :-) Jaså finns du på familjeliv också? Vad kul, vad heter du där?

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida