Johanna å Agnes

En liten uppdatering om vad som händer och inte har hänt i våra liv. Det mesta kretsar dock runt våran minsta och allra käraste familjemedlem och yrväder Agnes som är drygt 1 år gammal.

måndag 6 augusti 2007

Goväder i norrland

Idag har vi haft riktigt, riktigt fint väder. Det känns nästan som år o dar sedan med tanke på vädret som varit sista tiden. Så väskan packades snabbt för en dag på plajjan. Fick med mig Sandra o Anja och Sandra bjöd på golunch som hon hade kokat ihop...mums! Så nu sitter jag här med värsta svedan på kroppen efter solens strålar men klagar är det sista jag gör. Det ska bli finväder img med så vi får se om det blir en repris från dagen.
Kvällen har ägnats åt spikdragning av lister och slipning. Men nu är det snart slut på eländet, på torsdag så kommer Jimmys farbror hit o tapetserar...läääääängtar! Och på tisdag om en vecka så kommer min kompis Anna hit på besök och målet är att iaf gästrummet ska vara helt klart då. Det tar sig!
Nu ska jag ut på en liten kvällsprommenix...hej så länge!

1 kommentarer:

Klockan 8 augusti 2007 kl. 12:15 , Blogger Anna W sa...

Halloj!
Ska bli superkul att hälsa på er! Blir första gången som Iza flyger.. Får se om hon kan sitta stilla någonting under resan?! Längtar iallafall tills vi åker! Hörs senare i veckan. Kramar Anna

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida