Johanna å Agnes

En liten uppdatering om vad som händer och inte har hänt i våra liv. Det mesta kretsar dock runt våran minsta och allra käraste familjemedlem och yrväder Agnes som är drygt 1 år gammal.

tisdag 31 juli 2007

En underbar vecka!

En hel vecka har bara svischat förbi. Polle, Linda o Lillys besök hos oss gick alldeles för snabbt...som vanligt! Det har varit full huggning och vi har bland annat hunnit med stranden, båtturer, bada i våran badtunna, surströmmingsskiva, grillning, shopping och mkt, mkt mer. God mad, god dryck i fantastiskt goda vänners lag i en hel vecka, hur nice som helst! Vädret var riktigt bra bortsett från lördagen då det regnade hela dagen men det grät inte jag och Linda över för vi fick shoppa loss lite då. Aldrig fel! Jag ska lägga in lite bilder från gångna veckans aktiviteter senare, tjuvlånar nämligen Sandras dator nu när jag barnvaktar Anja som ligger o sussar. Hur som hellst så är det alldeles tyst o tomt hemma hos oss nu till Agnes (ja även våran) stora besvikelse. Hon har verkligen varit hellycklig att få ha kompis heldagar i en vecka. Det enda som hörs nu är ljudet av slipning och målning från vardagsrummet o de andra rummen som är under renovering. Jimmy har målat tak, lister och alla fönster idag och det blir bara sååå himla fint. Nu ska vi in till stan i veckan och handla resterande tapeter och golv som är kvar. Å, nu börjar jag se ett slut på förödelsen som har varit. Finally!

Hittade en bild i Sandras dator

Här REGNAR det idag. Det verkligen öser ner. Jag tror inte att jag minns när det vräkte ner så mycket som det gör nu. Många muttrar över dåligt väder på semestern men jag kan inte annat än njuta. Ja kanske om det skulle hålla i sig flera dagar på raken men jag har en hel del inne att göra så nu kan jag inte skylla på att det är bra väder ute.

Ha det gott vänner!

2 kommentarer:

Klockan 3 augusti 2007 kl. 14:27 , Blogger Lillanpillan sa...

Mera bilder Johanna:-)
Vill även att du tar en bild på den nyuthämtade. Betalde min idag så nu är de bara att vänta och se.

 
Klockan 4 augusti 2007 kl. 10:12 , Blogger Nhalie sa...

Tja!
Har varit lite dålig på att vara inne på datorn =)
Hoppas allt är bra med er! Kram

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida