Johanna å Agnes

En liten uppdatering om vad som händer och inte har hänt i våra liv. Det mesta kretsar dock runt våran minsta och allra käraste familjemedlem och yrväder Agnes som är drygt 1 år gammal.

tisdag 14 augusti 2007

Stockholmsbesök

Nu har min kära vän Anna och hennes lilla Izabella anlänt norrländsk mark. Jag steg upp före skammen imorse för att fixa lite saker innan jag hämtade henne på flygplatsen imorse. Sist jag träffade dem så var Izabella bara 3 månader och det har hänt sååå mycket sedan dess. Vi har iaf haft en toppendag med fint väder. Det är bara lite trist att jag inte känner mig helt 100- är tung i huvudet, febrig å allmänt slut i kroppen. Men det verkar vara en baggis jmf med hur Jimmy mår för tillfället. Pratade med honom ikv och han lät som han svept 3 whiskeyflaskor igår, stackarn! Men ni vet ju hur karlar blir när dom är sjuka :)! Nä, han lät faktiskt inte så fräsch!

Imorgon kan det bli ett besök på stranden om vädergudarna siat rätt. Får väll hålla tummarna för det!

gung, gung

Anna o Izabella

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida