Johanna å Agnes

En liten uppdatering om vad som händer och inte har hänt i våra liv. Det mesta kretsar dock runt våran minsta och allra käraste familjemedlem och yrväder Agnes som är drygt 1 år gammal.

lördag 30 juni 2007

Gammelmormor 80 år

Min mormor och Agnes gammelmormor "momsan" fyllde 80 år i torsdags. Det kunde vi ju inte låta gå obemärkt förbi så det blev kalas i dagarna 2! I torsdags på själva bemärkelsedagen så bjöds det på tårtor i massor hemma hos henne och igår så tog familj och släkt med henne ut på restaurang. Jättetrevligt och jag tror att momsan själv var mer än nöjd!


Å gud så skönt att det är helg nu och att jag dessutom är ledig! Jag ska göra det absolut mest nödvändiga och inget mer! Det har varit fullpäckat schema sista veckorna med mycket jobb, midsommar, ettårskalaset å mycket, mycket annat. Så det blir en luuuuuugn helg!

Jag får besök av min kompis Jenny och hennes karl idag. Det ska bli kul att få se hennes kula nu så här nära beräknad bebisankomst. Det var ett tag sedan vi sågs nu.

TREVLIG HELG på er!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida