Johanna å Agnes

En liten uppdatering om vad som händer och inte har hänt i våra liv. Det mesta kretsar dock runt våran minsta och allra käraste familjemedlem och yrväder Agnes som är drygt 1 år gammal.

torsdag 28 juni 2007

Ojojoj...

Det finns fördelar respektive nackdelar med att skriva blogg. Jag anser att det positiva överväger varav jag har fortsatt skriva var och varannan dag om vad som händer och sker här hemma. Ofta handlar det om mer eller mindre viktiga saker och andra gånger kanske bara allmänt strunt. Hur det än är så är det högst frivilligt att läsa vad jag skriver. Ni är många som har uppmärksammat vad som har skrivits i mitt inlägg nedan. Där har vi en av nackdelarna med bloggandet...att vilket pucko som hellst kan komma åt dessa sidor och snacka massa skit. Jag vet flera andra som råkat ut för det så jag var inte helt oförberedd. Jag kan däremot tycka att det är fruktansvärt sorgligt att folk inte har bättre för sig än att försöka skapa diskussioner o konflikter. Jag borde strunta i allt o inte bry mig men när det kastas lögner i ansiktet på mig som inte stämmer så kan jag inte stå emot och hålla tyst. Tyvärr!
Men men, jag tänker inte sluta med bloggandet pga av en idiot! Jag har mina riktiga vänner som jag vet uppskattar att jag "slösar bort mitt liv" på detta!

Har från och med nu blockerat alla anonyma inlägg!

6 kommentarer:

Klockan 28 juni 2007 kl. 23:42 , Blogger Unknown sa...

Hörru, jag tycker du ska reklamera din nya mobil, för den funkar inte att ringa till!! Här ringer man glad i hågen och tänker att nu kommer du alltid att svara, men icke! =) Jag håller på och packar för att åka till Karlstad imorrn (idag) och hämta Malte. Mormor lät glad & nöjd över sin födelsedag och gissa vem hon pratar mest om - jo, Agnes! =) Ha en trevlig helg! Kram Tessan! Och förresten så kommer det nog att stå att det är Niclas som har skrivit detta för jag orkar/hinner inte gå in och ändra namn.

 
Klockan 29 juni 2007 kl. 06:46 , Blogger Johanna sa...

Jag jobbade å slet hela gårdagskvällen! Såg att du ringt men det var så pass sent så jag vågade inte ringa då. Kan slå dig en pling img!

 
Klockan 29 juni 2007 kl. 07:58 , Blogger Anna W sa...

Ja, tyvärr så är ju detta baksidan med att blogga.. Om nu denne "anonym" anser det vara slöseri med tid att blogga,varför gå in på andras bloggar och lägga in onödigt patetiska kommentarer?? Skaffa ett liv! Herreguud..

Johanna, keep up the good work! Det är toppen att läsa din blogg!
Kramar

 
Klockan 30 juni 2007 kl. 08:41 , Blogger Unknown sa...

Det händer tyvärr att puckade människor skriver puckade saker. Det får man liksom på köpet! Tur att du är så duktig på att skaka av dig alltihop :-)

 
Klockan 30 juni 2007 kl. 09:58 , Blogger Linda J sa...

Tja!
Skulle bara kolla så att det här kontot jag fick fixa här funkar...ha en nice helg!

 
Klockan 9 juli 2007 kl. 14:56 , Blogger Anna W sa...

Hej! Kollar mitt nya konto här. Anna

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida