Johanna å Agnes

En liten uppdatering om vad som händer och inte har hänt i våra liv. Det mesta kretsar dock runt våran minsta och allra käraste familjemedlem och yrväder Agnes som är drygt 1 år gammal.

lördag 14 juli 2007

Final countdown!

Ja nu får morgondagens arbete vara hur tungt som hellst, för vetskapen om att jag stämplar ut exakt klockan 12.00 gör att allt känns väldigt lätt just nu!!! Sen har jag 5 underbara lediga veckor framför mig! Första veckan så ska jag bara njuta av ledigheten. På tisdag så har ska jag på party med brudarna, en fest som är planerad sedan läääänge tillbaka. Under vecka 30 så får vi finbesök från huvudstaden...Polle, Linda o Lilly entrar norrland igen till våran stora lycka! Vecka 32 så dyker nästa finbesök upp...då är det nästa stockholmare som anländer - Anna och hennes lilla Izabella. Det beskedet kom som en riktig överraskning och ingen är väll gladare än jag att få träffa Anna igen. Det var år o dar sedan vi sågs sist! Den veckan är Jimpa dessutom i Norge på jobb/utbildning så det passar kanonbra. Sen så har vi bröllop, stor surströmmingsskiva och såklart MASSA fix med renoveringarna på schemat i sommar...bortsett från alla fiske- o båtturer såklart.

Nu blir det sängen som gäller!
KRAM på er o fortsatt trevlig helg!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida