Johanna å Agnes

En liten uppdatering om vad som händer och inte har hänt i våra liv. Det mesta kretsar dock runt våran minsta och allra käraste familjemedlem och yrväder Agnes som är drygt 1 år gammal.

torsdag 12 juli 2007

Regn, regn, regn

Jag är så otroligt glad att jag har semester på den senare halvan av sommaren i år. Det känns som det var evigheter sen solen tittade fram nu! Vi har haft kasst väder här sen i fredags, alltså nästan en vecka, och sommaren känns SÅÅÅ långt bort. Fast jag ska inte klaga med tanke på att det pga av vädret inte känts speciellt betungande att åka iväg på jobbet!

Flera av patienterna har sista dagarna frågat om jag jämt jobbar. Och det har jag verkligen gjort oxå. Det känns som jag bor där mer eller mindre. Men på söndag, då är det jag som sätter mig med ett vinglas på altanen - oavsett väder - å bara känner lugnet!!!

1 kommentarer:

Klockan 13 juli 2007 kl. 07:48 , Blogger Unknown sa...

Den där frågan kommer titt som tätt från patienter- "jobbar du jämt"... Och det gör man ju nästan.

Hoppas vädret snart blir bättre! Detta gråregn är verkligen inte roligt...

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida