Johanna å Agnes

En liten uppdatering om vad som händer och inte har hänt i våra liv. Det mesta kretsar dock runt våran minsta och allra käraste familjemedlem och yrväder Agnes som är drygt 1 år gammal.

tisdag 10 juli 2007

SPA o fotografering

Vi började denna tisdagsmorgon med ett svettigt besök hos fotografen. Vi tog ettårsbilderna och jag var HELT matt efteråt. Min lilla dam hade lite svårigheter att hålla sig på begränsat område. Fotografen hade ställt fram en liten rottingfåtölj som det var tänkt att hon skulle stanna kvar vid men Agnes tyckte att den var fullkomligt ointressant och ville hellre utforska alla hans lampor å prylar. Till slut fick vi sätta ner henne i en korg med 2 "låtsatäpplen" i händerna så hon inte kunde fly fältet. Efter några foton där så tyckte han att vi skulle byta föremål o sätta henne på en gammal fin träkälke. Det gick väll bra...tills hon föll huvudstupa ner från den o slog sig i pannan. Vi avslutade plåtningen med att hon fick sitta på en antik stol och de bilderna tror jag blev bäst. Men shit vilken match vi hade därinne! Kan ju tillägga att hon inte är så snygg i pannan nu....blå å fin!

Efter fotograferingen så gick vi en repa på stan. Det blir ju inte så ofta man shoppar nuförtiden. Var tvungen att stilla suget lite så jag kom hem med 3 par linnen till mig själv och så lite kläder till Agnes förstås!

Ikväll så har jag varit på SPA-kväll hos en kompis mamma som håller på att göra egna skönhetsprodukter. Hon hade bjudit in en av hennes bekanta som är EKO-frisör. Väl där så blev vi bjudna på sallad och fick välja en behandling. Jag valde ansiktsbehandling och den var bara för underbar. Varje gång som jag går på behandling (som inte händer särskilt ofta) så frågar jag mig själv-varför unnar man sig inte det oftare?

Jo just det...får ju inte glömma att tacka lilla gulliga LILLY för presenten till Agnes som jag hittade i brevlådan igår. TUSEN, TUSEN TACK!!!

Nu blir det en dusch och sedan bingen för min del...god natt!

1 kommentarer:

Klockan 11 juli 2007 kl. 14:11 , Blogger Nhalie sa...

Heej!!
Gud va nice med lite ansiktsbehandling, det skulle jag också vilja göra någongång! Har aldrig gjort!! Tänk att få hela ansiktet ordentligt rengjort! Vilken dröm =)
Hoppas allt är bra i norr, idag skiner solen äntligen här i sthlm.

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida