Johanna å Agnes

En liten uppdatering om vad som händer och inte har hänt i våra liv. Det mesta kretsar dock runt våran minsta och allra käraste familjemedlem och yrväder Agnes som är drygt 1 år gammal.

måndag 27 augusti 2007

Lediga men inte lata dagar!

När man jobbar heltid så är de lediga dagarna i kalendern inte många. De är nästintill guldkantade och det är alltid så mycket man vill hinna göra. Tyvärr så faller många tråkgrejjer in under det temat, så som att tvätta, hänga tvätt, vika tvätt, städa, handla, laga storkok, renbädda sängen mm mm mm (kan göra listan lååång). Andra sidan så skulle man hellst av allt inte vilja göra något alls bara för att känna att man är just ledig. Men det händer inte här!

Så idag har jag avverkat en sådan guldkantad dag. Hade som vanligt en del på schemat. Jag har bland annat hälsat på mormor (blir alltför sällan nuför tiden), stooorhandlat, städat hela nedervåningen, kokat ett megalass lingonsylt, tvättat, fixat med mina traderaförsäljningar, hälsat på mamma och senare min kompis Ida samt varit ut på långprommis med Thällo. Kan nog nöjt lägga mig o sova snart!

God natt!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida