Johanna å Agnes

En liten uppdatering om vad som händer och inte har hänt i våra liv. Det mesta kretsar dock runt våran minsta och allra käraste familjemedlem och yrväder Agnes som är drygt 1 år gammal.

onsdag 22 augusti 2007

Ryggelände!

Ja inte var det något bättre i morse med värken som jag så mycket hoppats på. Samma lika men jag fick iaf sova en aningens längre. Ringde till sjukgymnasten och berättade vad som hänt efter min träning och ifrågasatte om jag verkligen vågar köra träningsprogrammet igen. Hon sa att det ska jag absolut göra men inte ALLA övningar på en å samma gång som jag gjorde (ooops). Fick ingen ny tid förrän måndag om drygt en vecka och det känns alldeles långt bort nu när ryggen är som den är så jag har ordnat en tid på ryggakuten i stan imorgon. Där ges ingen trevlig behandling kan jag lungt påstå, han knäcker nämligen så att man tror att man ska gå av. Men det är det värt när man vet resultatet! Min snälla mamma har oxå fixat så att jag ska få hämta en tempurmadrass img och se om det kanske kan hjälpa. I nuläget så är jag villig att pröva ALLT!

3 kommentarer:

Klockan 23 augusti 2007 kl. 02:38 , Blogger Unknown sa...

Hoppas det blir bättre snart! Så där kan du ju inte forsätta ha det!

Kram!

 
Klockan 23 augusti 2007 kl. 07:34 , Anonymous Anonym sa...

Urs, låter inte alls kul med ryggont! Hoppas det går över snart!! Hoppas allt är bra annars =) KRAMIS Nattie

 
Klockan 23 augusti 2007 kl. 13:40 , Anonymous Anonym sa...

Vad otrevligt med dålig rygg, hoppas det snart går över, det är inte roligt. Kram Mikaela

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida