Johanna å Agnes

En liten uppdatering om vad som händer och inte har hänt i våra liv. Det mesta kretsar dock runt våran minsta och allra käraste familjemedlem och yrväder Agnes som är drygt 1 år gammal.

torsdag 23 augusti 2007

Lycksele djurpark

Idag har jag och hela psykavdelning 3 invaderat Lycksele djurpark. Inte helt fel att få vara ute i solen en hel dag och ha riktigt trevligt med betalning :)! Som ni kanske förstår så har jag ett riktigt "tungt" jobb!


En liten kissemiss att ha respekt för!

När jag kom hem så hade jag fått ett paket på posten...jippi! Det var Agnes höstskor som jag köpt på tradera som kommit och de visade sig vara mycket finare än jag kunnat föreställa mig!


Imorse så vaknade jag med ett leende på läpparna...knappt någe ryggont alls!!! Det känns verligen som år o dar sedan. Jag sov i våran gamla säng vilket kanske förklarar saken men då känns det så j*kla deppigt om det nu blir så att jag måste köpa en ny madrass, igen! Nåja, slipper jag värken så är det värt det. I natt så ska jag pröva tempurmadrassen som jag varit och hämtat. Spännande! Nu är det städning som gäller, ser ut som en bomb exploderat här hemma.

3 kommentarer:

Klockan 24 augusti 2007 kl. 05:57 , Blogger Emma sa...

Haha ja jag kan säga att det tillhör INTE vanligheten att jag står och rullar köttbullar, men vi hade ätit kräm och mackor till middag hela veckan så jag kände att samvetet kom ikapp =) Vilka fina skor Agnes har fått, jättesöta! Gud vad man längtar nu, att få se om det är en grabb eller kicka vi ska få- så man får börja köpa lite coola kläder! Hoppas ni får trevligt på surströmmingsfesten! Kram

 
Klockan 24 augusti 2007 kl. 07:55 , Anonymous Anonym sa...

Så skönt att ryggonten börjar gå över.. Själv har jag verk i hela kroppen, dock efter ett träningspass på gymmet =)
Jobba lugnt och trevlig helg!
Nathalie

 
Klockan 25 augusti 2007 kl. 09:42 , Blogger tezz sa...

Hej! Längesen jag skrev någonting här nu... Vad jobbigt du verkar ha haft det med ryggen! Man blir ju så himla slut av att ha ont hela tiden, men det låter ju bra att det börjar vara bättre.
Ja! Jag tror verkligen att jag och Mickis skulle ha våldgästat lite i Båtvik. Är ganska sugen på att se hur ni har det efter all renovering! =) Har kollat lite och vi är lediga tillsammans nu på torsdag den 30/8 och annars var det inte förrän lärdag den 8/9. Hur har du det? Sandra är väl oxå ledig nu? Kram Theres

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida