Johanna å Agnes

En liten uppdatering om vad som händer och inte har hänt i våra liv. Det mesta kretsar dock runt våran minsta och allra käraste familjemedlem och yrväder Agnes som är drygt 1 år gammal.

söndag 26 augusti 2007

Suuuuurströmming

Igår så var det dax att äta den underbart goda firren igen. Förundras varenda gång hur j*kla gott det är! Jag hade varit med och fixat en surströmmingsskiva i våran byagård. Vi var runt 40 personer i åldrarna 1-75 som tryckte i oss alldeles för mycket mat och hade kanontrevligt. Jag kan inte annat än säga att kvällen blev riktigt lyckad!


Jag har haft jobbarhelg i helgen och nu börjar nedräkningen inför nästa ledighet. Jobbar sista dagen nu på fredag...jippi ka yeee! Har redan massa planer på vad jag ska göra under min ledighet. Mina sista mammalediga månader kommer nog bara att swischa förbi hur snabbt som hellst tyvärr!

2 kommentarer:

Klockan 26 augusti 2007 kl. 20:45 , Blogger Unknown sa...

Det spelar ingen roll hur många gånger jag än smakar surströmming... Det är INTE gott. Jag kan helt enkelt inte lära mig att äta det där stinkande fiskarna...

BLÄ!

 
Klockan 27 augusti 2007 kl. 09:45 , Anonymous Anonym sa...

Halloj!

Nu har jag betalat beställningen till meandi från oss båda...så du kan föra över 550 spänn när du har lust. Förhoppningsvis så hinner kläderna komma innan vi åker till portugal. Hoppas du e bättre i ryggen. Puss o kram Linda J

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida