Johanna å Agnes

En liten uppdatering om vad som händer och inte har hänt i våra liv. Det mesta kretsar dock runt våran minsta och allra käraste familjemedlem och yrväder Agnes som är drygt 1 år gammal.

onsdag 29 augusti 2007

Underbart söt märkesoverall...

...eller hur!!! Ibland kan jag tycka att tradera borde ha lite krav på kläder som läggs ut där. Fast detta är LÅÅÅÅNGT ifrån det värsta jag sett. Jag har legat i lite nu och shoppat en hel del inför hösten och kommande dagisstart. Har mycket kvar men det känns bra att ha fått en del saker köpta i alla fall.

Nu har jag bara 2 hela dagar kvar tills mammaledigheten...JIII HA!

1 kommentarer:

Klockan 30 augusti 2007 kl. 06:44 , Blogger Emma sa...

Hihi så gullig :-) Retro! Ja nu börjar det närma sig! Jag känner mig både peppad och liite nervös inför förlossningen, men mest peppad! Jaså det blir inget syskon till Agnes än på ett tag? Vänta bara tills mitt, Sandras och Annas barn har kommit ut, då kommer du att bli såå sugen igen :-) hehe

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida