Johanna å Agnes

En liten uppdatering om vad som händer och inte har hänt i våra liv. Det mesta kretsar dock runt våran minsta och allra käraste familjemedlem och yrväder Agnes som är drygt 1 år gammal.

måndag 3 september 2007

8 detaljer om mig...

Har fått en liten utmaning av Linda Alm. Här kommer den...

1) Jag konsumerar ALLDELES för mkt kaffe.
2) Älskar sena kvällar, hatar tidiga mornar!
3) Har gjort hål i naveln själv när jag var yngre (med mindre snyggt resultat).
4) Har typ 10 flaskor salladsdressing i skafferiet då jag aldrig kommer ihåg om jag har det hemma när jag handlar.
5) Jag HATAR tops, de borde förbjudas-usch!
6) Jag älskar att göra listor....på allt-vad jag ska handla, önskar mig, grejjer som ska göras mm.
7) Har alltid kaos i tvättstugan där det ser ut som en bomb slagit ner.
8) Jag skulle aldrig ta på mig ett par stuprörsjeans (snygga-men inte på mig!)

Så nu skickar jag utmaningen vidare till Therese, Emma och Linda J få se vad de kan hitta på!

3 kommentarer:

Klockan 3 september 2007 kl. 14:24 , Anonymous Anonym sa...

Jag skulle nästan kunna kopiera din lista! =) Har du gjort hål i naveln själv?? Det visste inte jag! Ska försöka knåpa ihop 8 detaljer om mig.... Kram!

 
Klockan 3 september 2007 kl. 15:07 , Anonymous Anonym sa...

Man tackar...dags att rannsaka sig själv igen då...brukar ju aldrig bli kul att behöva upplysa sig själv om alla konstiga egenheter...men jag ska försöka! Kram Linda J

 
Klockan 3 september 2007 kl. 18:25 , Anonymous Anonym sa...

sådär ja, nu är utmaningen genomförd! När åker ni förresten?

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida