Johanna å Agnes

En liten uppdatering om vad som händer och inte har hänt i våra liv. Det mesta kretsar dock runt våran minsta och allra käraste familjemedlem och yrväder Agnes som är drygt 1 år gammal.

söndag 2 september 2007

Fisketripp utan fiskelycka!

I fredags efter jobbet så begav jag, Sarah å Fia oss ut till Fias stuga. Målet var fiske som vi planerat sen låååååångt tillbaks. Vi körde utterbräda å kastade men turen var INTE på vår sida så frusna in på ryggmärgen begav vi oss tillbaks till stugan igen. Igår så gav vi oss ut på sjön o det gav iaf mer resultat...2 megagäddor! Bildbevis:


Bortsett från den bedrövliga fiskelyckan så hade vi riktigt nice. Lugnt å skönt utan våra små gansters. Sarah hon passade på att"sova ut" nu när hon var själv...hon låg ända till kl 6, haha. Jag o Fia vi kom inte upp förrän kl 9.30, härligt!

Igår kväll så var vi bjudna på middag hos Peder o Anne och jag tror aldrig att jag spelat så mkt pictionary som vi gjorde. Agnes, hon fick spendera kvällen o natten hos sin mormor och morfar medan mamman å pappan roade sig på egen hand. Rätt så skönt att någon gång åka iväg själva och slippa jaga, jaga och jaga en pillermask. Att få sitta och äta i lugn och ro är inte heller helt fel!

Idag blir det luuuuugnt här hemma. Det är inge vidare väder så dagens aktiviteter får bli inomhus. Men jag lär inte bli sysslolös för jag har en megahög tvätt som väntar. Kul!

1 kommentarer:

Klockan 2 september 2007 kl. 11:30 , Anonymous Anonym sa...

Haha, vilken lyckad fisketur!! =) Du, när ni kommer nästa helg får ni hemskt gärna ta med er Agnes, men den där pillermasken kan ni väl lämna hemma?? =))Det ska bli så roligt att få träffa er igen! Vi läääängtar! Kram från oss!

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida