Johanna å Agnes

En liten uppdatering om vad som händer och inte har hänt i våra liv. Det mesta kretsar dock runt våran minsta och allra käraste familjemedlem och yrväder Agnes som är drygt 1 år gammal.

tisdag 4 september 2007

Lingonlycka

Idag har jag, Agnes och gammelmormor spenderat förmiddagen ute i skogen och plockat lingon. Vädret är KANON så där som det kan vara på hösten...strålande sol, varmt och alldeles friskt i luften! Lingonen var det grymmaste jag skådat någonsin, jättestora och perfekt mogna. Sen att det var alldeles blodrött på marken var ju inte helt fel. Vi karade snabbt ihop nästan 20 liter (jag 5 och mormor 15 liter). Mormor är 80 år men som en vessla när hon får vara ute i skogen...shit jag hade inte en suck att hinna med i hennes tempo!!! Agnes hon var supernöjd att få springa runt och pjåta på med allt hon kunde. En helt perfekt dag med andra ord!




Ikväll så ska vi på 1-års kalas. Det är lilla Lovisa som firar sin första födelsedag...STORT GRATTIS till dig!

1 kommentarer:

Klockan 4 september 2007 kl. 14:28 , Anonymous Anonym sa...

Så ni har sol?! Vi har spöregn, det åskar så in i norden och blixtrarna avlöser varann.. Hua!! Och självklart har jag inget paraply med mig till jobbet idag heller, min vanliga tur =)
Kram kram!! Nattie

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida