Johanna å Agnes

En liten uppdatering om vad som händer och inte har hänt i våra liv. Det mesta kretsar dock runt våran minsta och allra käraste familjemedlem och yrväder Agnes som är drygt 1 år gammal.

lördag 8 september 2007

STOCKHOLM

Ja nu är vi här! Har avverkat andra natten i syrrans lilla gästpalats. Flygresan till Stockholm gick bara bra...och dåligt. Agnes var varken grining, gnällig eller hade besvär med öronen MEN, hon satt nu fan inte still så mycket som en enda sekund, jag överdriver inte! Suuuuuperspeeeeeedad är bara förnamnet och jag ser bara framför mig hur resan till utlandet kommer att sluta...med mig intagen på någon psykiatrisk klinik i Portugal! Fast de kanske har någon trevlig uteplats där så man ändå hinner få sig lite färg ;)! Nåja, det är ett par dagar kvar nu så jag försöker förtränga flygresan tills det är dax! Tror ni de skriver ut lugnande till barn?

Igår var vi ute på shopping hela dagen. IKEA, outlet, köpcentrum å gud vet allt vi var på. Helt slut var vi iaf när vi kom hem igen sent på aftonen! Sen blev det grill o spel här på kvällen - jättetrevligt!!!

Senare under dagen så bär det av till gräddhyllan (Polle, Linda å Lilly) för att träffa alla våra gamla å väldigt efterlängtade kompisar! Kul, kul, kul!

Sayonara!

2 kommentarer:

Klockan 8 september 2007 kl. 15:02 , Blogger tezz sa...

Tjabba! Hörde att ni åker vidare utomlands på tisdag. Jag blir något avundsjuk!! Skulle inte sitta fel med en utlandsresa. Hoppas att ni får mycket sol, värme och förhoppningsvis lite avkoppling! Jag tycker att vi ska göra slag i saken och träffas nån gång när ni kommit hem. Försöka hitta en dag som passar alla och typ luncha, dricka kaffe och prata lite strunt! =)
Ha det superbra i solen, sköt om er! Kram Theres

 
Klockan 10 september 2007 kl. 09:27 , Anonymous Anonym sa...

Ni har ju också jättefint hemma! Gud så härligt ni ska få det i solen! Jag är hur avis som helst! Skulle gärna ha en avkopplande semester nu! Hoppas ni får det fantastiskt skönt och skoj, hälsa alla vi känner! Kramisar

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida