Johanna å Agnes

En liten uppdatering om vad som händer och inte har hänt i våra liv. Det mesta kretsar dock runt våran minsta och allra käraste familjemedlem och yrväder Agnes som är drygt 1 år gammal.

tisdag 4 september 2007

Tradera

Ibland när jag har brist på annat att göra (hmmm, rättare sagt för lat för att ta tag i saker som skulle behöva göras) så surfar jag runt på traderas sidor. Sitter och förundras, chockas eller bara beklagar hur folk orkar. Med detta menar jag inte att jag ratar tradera...tvärtom och det vet ni som känner mig. Men jag kan ändå inte slita mig från att kolla runt vad folk lägger ut till försäljning. Vad tror ni om dessa "fynd":


Använda ögonpennor!!! Oh my good...


Rubriken till denna auktion löd "Docka i fint skick"...gaaaah, jag dööör!


Äkta bling-blingtuttar som nu ligger över 300:-!!!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida