Johanna å Agnes

En liten uppdatering om vad som händer och inte har hänt i våra liv. Det mesta kretsar dock runt våran minsta och allra käraste familjemedlem och yrväder Agnes som är drygt 1 år gammal.

onsdag 5 september 2007

Stuprörsh*lveten...

Vart är världen på väg...eller rättare sagt modet??? Var på stan idag för att inhandla lite grejs inför våran kommande resa. Tänkte även kolla efter ett par jeans då behovet är stort just nu (har typ 2 jag använder för tillfället). Men det visade sig - som jag anade - vara lättare sagt än gjort! Varför...jo det säljs inga "vanliga" jeans numera. Det är BARA tighta, superslimmade korvskinn som hänger på galgarna i affärerna. Jag frågade en expedit på en affär som har massvis med jeans om de har något annat att erbjuda än stuprörsjeans...NEJ, inte ett endaste par kunde hon hitta! Helt galet! Så istället för att gå runt som en stoppad korv så slutade min jeansjakt i ett par mysbrallor istället!

3 kommentarer:

Klockan 6 september 2007 kl. 07:37 , Anonymous Anonym sa...

Vem tusan passar i stuprör ändå?? Jag menar, hur många som faktiskt gått och köpt ett par, verkligen är snygga i det?? Jag håller med Johanna, fram med lite bootcut och lite mer vidare jeans från knäna och neråt! JAg menar, jag älskar jeans, och ännu mer när de är thighta men gud nej, inga stuprör tack!! =)
Snart stundar er resa!! Så härligt för er! Man är ju lite avis på att ni ska för uppleva värmen =) KRAM KRAM Nattie

 
Klockan 6 september 2007 kl. 10:50 , Anonymous Anonym sa...

Du är så jävla rolig...stuprör...no way...finns inte ens på världskartan att jag skulle ta på mig ett par. Ses snart! Puss o kram o flyg lungt! Kram Linda J

 
Klockan 7 september 2007 kl. 07:23 , Blogger Unknown sa...

Jag hittade faktiskt skitsnygga jeans (med bootcut) på Lindex!

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida