Johanna å Agnes

En liten uppdatering om vad som händer och inte har hänt i våra liv. Det mesta kretsar dock runt våran minsta och allra käraste familjemedlem och yrväder Agnes som är drygt 1 år gammal.

lördag 22 september 2007

Bye bye Johnny bye bye...

Ikväll så har vi varit hem till svärmor o blivit bjudna på bland det godaste jag ätit i hela mitt liv...helstekt oxfilé med svamp...mmmmmmmummmmmms! Anledningen till denna gomiddag var att vi hade en liten avskedsmiddag för Jimmys lillebror Jonny som drar till Australien på måndag. Där ska han vara fram till i slutet på februari det lyllot! Vi hade iaf ordnat en liten present åt honom-en jättefin vandrar-rygga som han kan ha med när han åker.
Jag kommer att sakna Johnny!

Efter middagen så slängde vi småbrudarna i badet o döm av min förvåning när det gick bra för Anja att duscha Agnes huvud!!! Hon har nämligen helt plötsligt börjat bli helt rabiat när jag gör det. Så från o med nu så finns risk att jag bjuder hem Anja varje gång det vankas bad för min lilla dam :)!

Jag fick känna sparkar från Sandra-magen för första gången ikväll... otroligt häftigt! Sådana gånger kan jag längta efter att själv vara gravid...men det lär dröja!!! Får nöja mig med sparkarna från hennes mage på ett tag! Är rätt nöjd med icke gravid- och icke ammande-livet för tillfället!

Sayonara å god night från en som sov hela 5 timmar inatt (la mig 01.00-upp o göra mig klar inför jobbet 06.00) - - -> TRÖTT!!!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida