Johanna å Agnes

En liten uppdatering om vad som händer och inte har hänt i våra liv. Det mesta kretsar dock runt våran minsta och allra käraste familjemedlem och yrväder Agnes som är drygt 1 år gammal.

fredag 21 september 2007

ÖKEN!

Det är fortfarande torka i alla våra kranar här hemma...SUCK! Tydligen är felet så omfattande att det inte kommer att kunna åtgärdas förrän tidigast måndag, STÖRRE SUCK! Helvitte!

Jag har jobbat ikväll. Eller jobbat är väll inte det rätta ordet, snarare avverkat ett arbetspass på mitt mindre spännande jobb! Nu bara måste jag ligga i att hitta något nytt arbete!!!

Satt igår o fixade och donade lite med bilderna från Portugal. Ska bränna skivor till Lindorna i Stockholm så jag rensade bort de sämsta osv. Det är några bilder som jag skrattar åt varje gång jag ser...måste bara visa er. Ska bara tillägga innan att Agnes kallas för Sandy pga sin kärlek till sand. Sandigare unge får man leta efter på plajjan, det slår aldrig fel. Hur som hellst så tittade Lilly fram så här en dag när vi var på stranden:



...vi skrattade o konstaterade att hon nog bräckte våran Sandy. Tills våran egen Sandy bara ögonblicket senare dök upp like this:





GOUNGAR!!!

2 kommentarer:

Klockan 22 september 2007 kl. 17:02 , Anonymous Anonym sa...

Tjaba!
Imorgon får jag meandi kläderna så jag lägger dem på lådan på måndag. Skickar då även med alla foto från resan...Linda B:s också.
Känns lite trist att resan nu är över som vi sett fram emot så mycket...men vi får väl boka in en träff snart igen =)
Kramelikram Linda J

 
Klockan 22 september 2007 kl. 19:24 , Anonymous Anonym sa...

Du kan haja att jag kommer på meandi partyt! Och så har jag en kompis, Emma, som också vill hänga med. Hör av mig om jag raggar upp någon fler! Gud vilka härliga bilder, gott med sand :-)

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida