Johanna å Agnes

En liten uppdatering om vad som händer och inte har hänt i våra liv. Det mesta kretsar dock runt våran minsta och allra käraste familjemedlem och yrväder Agnes som är drygt 1 år gammal.

onsdag 26 september 2007

Lyckan är fulländad!

ÄNTLIGEN...efter 6 låååånga dagar...så rinner det vatten i våra kranar och toaletten fungerar! Ingen är lyckligare än mig just nu! Så idag så har det diskats å städats å tvättats så det står härliga till!

Igår så tog jag o Agnes en heldag i stan hos Sarah och hennes lille Einar. Det är så synd att man inte gör det oftare, för trots de ynka 3 mil som det är mellan oss så blir det inte att vi ses mer än någon helg då och då - trist!

Jag har precis suttit o märkt upp 2 jättekassar med barnkläder som jag ska sälja på klädbytardagen på lördag som jag är med och ordnar. Det tog mig drygt 2 timmar och det ska bli spännande att se om det är värt mödan. Jag var in i byagården ikv där vi ska hålla till och beskådade lite av kläderna som redan lämnats in. Hittade en verkstadsoverall i Agnes storlek som jag bara var tvungen att köpa i förhand. Det är ju i garaget som hon spenderar största tiden med Jimmy och han har länge efterfrågat en. Den var bara sååååå cool. Ska fota henne i den imorgon så ni får se!

TUSEN TACK Linda B för bilderna som kom med posten idag, du e för gullig!

God natt vänner!

3 kommentarer:

Klockan 26 september 2007 kl. 23:40 , Blogger ♥ Malte och Lisa ♥ sa...

Skönt att ni fått vattnet tillbaks, jobbgt när något som bara SKA finnas tillhands inte gör det..!
Jag har visst missat anslagen om klädbytardagen på lördag.. Vilken tid startar det?? Kanske tittar förbi!!//Lisa

 
Klockan 28 september 2007 kl. 07:03 , Anonymous Anonym sa...

Bebisen verkar vilja dröja lite på sig.. hoppas varje kväll då jag lägger mig att h*n ska komma ut, men icke! Seg rackare det här :-) Har du nåt bra tips på hur man ska få ut honom? Kramis

 
Klockan 28 september 2007 kl. 07:58 , Anonymous Anonym sa...

Hej brutteluttan!
Hoppas kläderna hinner fram till idag. Vad hittar ni på idag då? Själv ska jag jobba 13-21...yippie!
Ha en bra helg. Kram kram Linda J

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida