Johanna å Agnes

En liten uppdatering om vad som händer och inte har hänt i våra liv. Det mesta kretsar dock runt våran minsta och allra käraste familjemedlem och yrväder Agnes som är drygt 1 år gammal.

söndag 30 september 2007

Äntligen söndag!

Gissa om jag drar en suck av lättnad att den här helgen äntligen har lidit mot sitt slut. Jag har haft varenda timme uppbokat sen fredag em.
Det började med insamling av kläder i byagården inför lördagens klädbytardag. När jag kom hem strax efter kl 20 så var det bara att fortsätta planeringen och förberedelserna inför lördagens 30 års fest som jag o Sarah ordnat. Kl 24 stod jag o gjorde tårtor och funderade över hur mycket jag glömt göra inför festen. Kom inte i säng förren alldeles för SEEEENT!

Upp kl 7.oo på lördag morgon för att infinna mig i grannbyn då vi planerat att kidnappa Fia. Gissa om hon blev tagen på sängen när vi stövlade in i hennes sovrum hela gänget, haha! Vi hade fixat en flygning till henne och den andra tjejen som oxå hade fyllt 30. Vädret var helt perfekt och brudarna var kanonnöjda!

Den enligt mig största missen var att jag glömde min kamera hemma, både på flygningen och senare på kvällen. Det är (som även Sandra konstaterade) ett tecken på att jag haft lite för mycket att tänka på. För ni som känner mig VET att kameran är det sista jag glömmer!!!

Stressade hemefter flygningen, hann med en snabbdusch och några pussar på Agnes men glömde äta lunch innan jag var tvungen att åka till byagården kl 11.30 för att vara med på klädbytardagen. Jag spenderade drygt 15 timmar i sträck i byagården och kl 03.15 fick jag helt färdig ÄNTLIGEN sluta mina blå. Men vi hade en superrolig kväll så det fick det vara värt!

Upp på söndagen för att röjja i byagården och sedan iväg och jobba kväll! Efter denna redovisning så kanske ni förstår att det känns nice att ha helgen bortgjord!!!

Kommande vecka blir luuuugn, har inte så mycket planer utan tänker satsa på beta av massa saker här hemma som jag ligger back med å ta lååånga prommenader i det härliga höstvädret. Jag hoppas även att jag och Ida ska hinna ut i veckan och fota lite höstbilder.

TREVLIG VECKA PÅ ER!!!

2 kommentarer:

Klockan 1 oktober 2007 kl. 13:38 , Anonymous Anonym sa...

Geeesus vilken fullspäckad helg!! Att du orkar gå och lägga dig sent och sen upp så tidigt, en annan är knappt människa trots 8 timmars sömn ;) Hoppas allt bra med er i norr! KRAM KRAM Nattie

 
Klockan 1 oktober 2007 kl. 19:44 , Blogger Unknown sa...

wow... vilken helg!! Se nu till att du får en lugn vecka med många stärkande promenader!

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida