Johanna å Agnes

En liten uppdatering om vad som händer och inte har hänt i våra liv. Det mesta kretsar dock runt våran minsta och allra käraste familjemedlem och yrväder Agnes som är drygt 1 år gammal.

fredag 28 september 2007

Tidsbrist!

Kan nu konstatera att dygnet har för få timmar!!! Igår var jag uppe till 02.30 för att beta av på "allt-som-behöver-göras-listan". Tack gode gud att jag har en morgontrött dotter!!! Helgens aktiviteter o måsten är bokat VARENDA timme av det vakna dygnet. Blir så less att jag alltid tar på mig så j*kla mkt!!! Kan berätta mer efter helgen vad det är jag har pysslat med...*hemligt än så länge*.

Bilden på Agnes i hennes nya garagebrallor får vänta...inte ens det har jag tid med nu!

Måste bara tacka den andra Linda för leveransen som kom med posten idag...TUSEN TACK vännen!!! Fan vilka schyssta Linda-kompisar jag har!!!

4 kommentarer:

Klockan 29 september 2007 kl. 08:46 , Blogger tezz sa...

Tjabba! Grattis till vattnet! =) Jag kommer gärna på Me&I-paty hos dig och shoppar loss! Jag missade ju det som var på Öppna, så nu får jag väl ta igen det med råge ;)
Kram Theres

 
Klockan 29 september 2007 kl. 13:01 , Anonymous Anonym sa...

Tja! Kul att kläderna kommit fram ordentligt. Här har vi riktigt tråkväder idag...jag o Lilly har varit på shopping. Man måste ju roa sig med något =)
Angående nyår som vi pratade om att komma upp till er så blir det nog inte av...vi har inventering på jobbet dagen efter nyårsdagen vilket är obligatoriskt med start 06:00 på morgonen. Så vi dyker nog upp i januari istället och kan stanna lite längre. Vi får se......Nu ska vi iväg o storhandla...jippie...NOT!!!
Ha det gott vännen. Kram Linda J

 
Klockan 30 september 2007 kl. 07:27 , Anonymous Anonym sa...

Jo nu tycker jag det är dags för h*n att komma ut.. jag börjar också tro att det är en tjej där inne.. har drömt det massor av nätter nu.. men vi får ju (förhoppningsvis) snart se :-) Kramis

 
Klockan 30 september 2007 kl. 12:32 , Blogger Anna W sa...

Hej hej! Tror att det där med att vara extremt effektiv hela tiden är ett STORT mammasyndrom. Drabbas också av det emellanåt! Häromdagen fick jag nog av alla "måsten", satte mig med en tidning och en kopp kaffe och läste i en hel halvtimme!! Jätteskönt!
Idag ska jag åka och hälsa på en gammal arbetskompis från ortopeden, som fick barn i juli. Ska faktiskt åka själv(!)tillsammans med en annan kompis. Sköt om er! Kram kram från Anna

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida