Johanna å Agnes

En liten uppdatering om vad som händer och inte har hänt i våra liv. Det mesta kretsar dock runt våran minsta och allra käraste familjemedlem och yrväder Agnes som är drygt 1 år gammal.

tisdag 2 oktober 2007

Idag har vi haft en riktigt lugn å skön dag utan stress eller massa inplanerade aktiviteter. Det känns knappt som jag inte minns när det hände senast!

Vi åkte in till Sandra på fm för att gå en långprommis. Kanonskönt! Konstaterade efter prommenaden att jag har bättre flås än Sandra för tillfället :)! Då kanske jag bör tillägga att Sandra har både graviditeten och en jätteförkylning som handikapp! Eftermiddagen gick åt till att göra höstfint ute. Alla gamla sommarblommor som lyckats leva fram till nu åkte i skogen och ersattes av nya jättefina höstblommor.

Någon planterade blommor och andra käkade jord...gissa vem som gjorde vad!

I afton så har vi varit ut på en till prommis. Stannade till hos Sara en stund så fick Agnes rasta av sig lite med hennes 2 pojkar i samma ålder.

Jo...måste ju inflika ett STORT grattis till Danne o Emma som blev föräldrar till en pojke igår natt!!! Å vad vi längtar att få se honom!


Ikväll så är det so you think you can dance...JIPPI, mitt favvoprogram!

1 kommentarer:

Klockan 3 oktober 2007 kl. 16:26 , Blogger tezz sa...

Hej! Jag och Mickis är lediga nästa torsdag 11/10, är du uppbokad då? Svårt att hitta en tid som passar alla =)
/Theres

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida