Johanna å Agnes

En liten uppdatering om vad som händer och inte har hänt i våra liv. Det mesta kretsar dock runt våran minsta och allra käraste familjemedlem och yrväder Agnes som är drygt 1 år gammal.

fredag 5 oktober 2007

Etthundra!

Det här blir mitt hundrade inlägg so far. Jag tycker att denna sida är betydligt bättre att jobba med än min förra men jag är dock inte 100-procentigt nöjd. Ska köra på ett tag till men det finns en chans att jag byter en tredje gång.

Ja det perfekta höstvädret som jag önskade till idag var någon helt annanstans än här *suck*. Så fotograferingen blev som ni kanske förstår. Istället tog vi en lugn förmiddag och bara pysslade på här hemma. Efter lunch tog jag emmaljungan och vandrade in till Byske i dimman som låg över oss. Snikade en jättegod middag hos Sandra o Jerry innan jag återvände hem till Båtvik igen.

Den här veckan har verkligen känts jättelång! Det kanske kan bero på att jag valt att inte ha så mkt inplanerat jmf med tidigare veckor och kan nog dra en slutsats av detta...jag älskar när det händer saker och att ha många bollar i luften!

Nu är det helg och img så kommer Jimpa hem från sin övning/utbildning eller vad man ska kalla det...shopping (ja det är sant...Jimpan HAR shoppat kläder), bastu, drink å besök hos tomten i Rovaneimi (stavning?) är bland annat vad de har sysslat med de sista dagarna. Jaja, några helikopterövningar vet jag hanns med på tisdag och onsdag.

TREVLIG HELG! (...för det tänker jag ha)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida